fredag 27 september 2013

...att pröva detta med blogg

Måste verkligen ALLA ha en blogg??
Nej, det tror jag inte. Och JAG behöver det definitivt inte.
Dygnets 24 timmar verkar liksom ha svårt att räcka till ändå.
Men då jag av en händelse prövat på en "light variant" för något år sedan och faktiskt tyckte att det var kul, så tänkte jag att det kan vara värt att ta upp igen.
När sen tankar och funderingar om Livets alla möjliga och omöjliga situationer dyker upp i huvudet och pockar på att komma ut i form av det skrivna ordet, då får man ge det en chans.
Men det kommer inte att bli den mest uppdaterade bloggen med flest inlägg. Inte heller den som förtäljer dagens alla händelser i form utav tandläkarbesök, matrecept och shoppingrundor.
Nej, här blir det mer att vända och vrida på ord, reflektioner över relationer, våra värderingar i livet och tankar om tro.
Helt enkelt saker som jag tycker är väsentliga...
Välkommen att följa mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar